hlavní pedagogika školy semináře odkazy kontakt waldorf 100 | |||||||
Archiv časopisu Člověk a výchova
obsah: Úvodem Rudolf Steiner: Poslání pravdy Jan Dostal: Svatodušní imaginace Hugo Spalinger: K mystériu ohňa Christian Morgenstern: Básně (celkem devět básní v překladu Jana Dostala a Milana M. Horáka, vesměs poprvé uveřejněných tiskem) Dušan Pleštil: V duchu Goethově Goetheanismus, myšlený Goethem (5.část - dokončení): Claus-Peter Röh: Goethe ve třídě Georg Weimer: Třídní učitel jako goetheanista Martin Schlüter: Goetheanismus a globální vědomí Franziska Spalinger: Goetheanismus v mateřské škole Jiří Švec: Nehet (další z autorových pronikavých pozorování jazykových fenoménů) Henning Kullak-Ublick: Co je waldorfská pedagogika? (3. část: Umění zapomínat a umění rozpomínat se) Henning Köhler: 'Jmenuji se Ne' (další z řady aktuálních pedagogických komentářů) Pedagogické inspirace Tomáš Zuzák: Biblická dějeprava ve třetí třídě - Mise hebrejského národa (1.část: Abraham a Izák) Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (3. část): Michal Stalo se ve školách Martina Dbalá: Letnice na Dědině Radka Konířová: Měšťák šlechticem, osmák hercem a divák šťastlivcem Christof Wiechert: O povolání učitele a biografii Seriály Werner Perrey: Člověk a hvězdy (18. díl: Souhvězdí Orla a souhvězdí Šípu; Souhvězdí Hadonoše a souhvězdí Hada) Recenze Obrazy pro dětskou duši. Ke knize Marie a Jakuba Neubauerových 'O Josífkovi' |