hlavní pedagogika školy semináře odkazy kontakt waldorf 100 | |||||||||
Archiv časopisu Člověk a výchova
obsah: Například: Eva Mílková: LMD, SPUCH, ADHD - zkratky ukrývající neúspěchy a utrpení mnoha dětí Ernst Westermeier: Poruchy čtení a psaní - jak je chápat Karl-Reinhard Kummer: Co je pozornost a co se děje, když se jí nedostává? Daniela Votavová: Moje cesta k výtvarné terapii aneb hledání, nacházení, ověřévání a stále nové otázky Radomil Hradil: Qui bono? - O porodech doma, prasečí chřipce a mediální manipulaci Cornelis Boogerd: Sedm učebních procesů a vývoj dítěte Tomáš Zdražil: Waldorfská škola a duch času (dokončení z minulého čísla) Jiří Švec: Pokus o eurytmický rozbor slova plíce Studánka (příloha pro mateřské školy) Hana Hajnová: Co nás u dítěte nejvíce zlobí Hana Hajnová: Čím zlobíme děti Cornelis Boogerd: Pečování o zvyklosti |